in

Λάδι Καρύδας ή Ελαιόλαδο; Ποιο είναι πιο υγιεινό για την καρδιά μας;

λαδι καρυδας, ελαιολαδο
Λάδι Καρύδας ή Ελαιόλαδο; Ποιο είναι πιο υγιεινό για την καρδιά μας;

Εάν ανησυχείτε για την υγεία της καρδιάς σας ή φροντίζετε κάποιον με καρδιακή πάθηση, τότε είναι σημαντικό να επιλέξετε τροφές υγιεινές για την καρδιά. Ακόμη και όταν επιλέγετε τα μαγειρικά σας λάδια, θα πρέπει να είστε καλά ενημερωμένοι και να γνωρίζετε τα επιβλαβή συστατικά που υπάρχουν σε ορισμένα λάδια.

Η Αμερικανική Ένωση Υγείας (AHA) συνιστά τη χρήση ελαίων που έχουν χαμηλά κορεσμένα λιπαρά και υψηλές ποσότητες μονοακόρεστων και πολυακόρεστων λιπαρών, τα οποία είναι επίσης γνωστά ως υγιή ή «καλά» λιπαρά.

Διαβάστε επίσης: Δίαιτα του μελιού: Χάστε κιλά και πόντους μέσα σε λίγες μέρες

Ο ρόλος των καλών λιπαρών

Σύμφωνα με το AHA και το timesofindia.com, υπάρχουν τέσσερα κύρια διαιτητικά λίπη στα τρόφιμα.
Τα «κακά λιπαρά», τα οποία περιλαμβάνουν κορεσμένα και τρανς λιπαρά, τείνουν να είναι πιο στερεά σε θερμοκρασία δωματίου (όπως το βούτυρο), ενώ τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά τείνουν να είναι πιο υγρά (όπως το λάδι canola).

Σε αντίθεση με τα ανθυγιεινά κορεσμένα λίπη, τα καλά λιπαρά βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και των επιπέδων χοληστερόλης στο σώμα, ως εκ τούτου, μειώνοντας τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού. Μειώνει επίσης τα τριγλυκερίδια που σχετίζονται με καρδιακές παθήσεις και καταπολεμά τη φλεγμονή.

Μερικές από τις καλές πηγές «καλών» μονοακόρεστων λιπαρών είναι: ελαιόλαδο, φιστικέλαιο και σησαμέλαιο.

Πόσο υγιεινό είναι το ελαιόλαδο;

Το ελαιόλαδο είναι ένα εξαιρετικά υγιεινό μαγειρικό λάδι. Προέρχεται από ελιές, έχει πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, και εξαιρετικά πλούσιο σε καλά λιπαρά (μονοακόρεστα λιπαρά), ενώ περιέχει άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Το υγιεινό μαγειρικό λάδι λέγεται ότι περιέχει 14% κορεσμένο λάδι, 11% πολυακόρεστα, όπως ωμέγα-6 και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και 73% μονοακόρεστα λιπαρά. Το κυρίαρχο λιπαρό οξύ στο ελαιόλαδο ονομάζεται ελαϊκό οξύ, το οποίο βοηθά στη μείωση της φλεγμονής.

Επιπλέον, το ελαιόλαδο έχει επίσης μεγάλες ποσότητες αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων που μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών.

Διαβάστε επίσης: Αυτό το Ρόφημα Το φτιάχνεις σε 5 λεπτά, το πίνεις για 5 μέρες και καις το περιττό λίπος

Είναι το λάδι καρύδας εξίσου υγιεινό;

Όπως ακριβώς το ελαιόλαδο εξάγεται από τις ελιές, το λάδι καρύδας εξάγεται από τις καρύδες. Είναι ένα τροπικό λάδι που λέγεται ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία.

Από τα αντιμικροβιακά αποτελέσματα μέχρι τη στερέωση της διαδικασίας καύσης λίπους, το λάδι καρύδας μπορεί να αποδειχθεί ευεργετικό με πολλούς τρόπους σε μεμονωμένο μέτωπο.

Ωστόσο, όταν τίθεται ενάντια στο ελαιόλαδο, το λάδι καρύδας μπορεί να μην έχει καμία πιθανότητα, ειδικά όσον αφορά την υγεία και τη διατροφή. Το τελευταίο γενικά ταξινομείται ως κορεσμένο λίπος, ένα είδος ανθυγιεινού λίπους που λέγεται ότι αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Λέγεται ότι περιέχει 80 έως 90 τοις εκατό κορεσμένα λιπαρά, που σημαίνει ότι μια κουταλιά της σούπας λάδι καρύδας περιέχει περίπου έξι φορές περισσότερα κορεσμένα λιπαρά από το ελαιόλαδο, σύμφωνα με τους ειδικούς.

ελαιόλαδο,λάδι καρύδας,υγιεινό λάδι,συμβουλές

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Δώσε μας την βαθμολογία σου παραπάνω - Πόσα αστέρια βάζεις;
Και μην ξεχάσεις! ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ στην ομάδα μας στο FACEBOOK για να δεις ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΕΔΩ ή για να βρεις τις καλύτερες συνταγες και ιδέες!!
© Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς τοποθέτηση ενεργού link της πηγής σε εμφανές σημείο

What do you think?

ντολμαδακια, ντολμαδακια γιαλαντζι

Ντολμαδάκια Γιαλαντζί

Καμένα λίπη τέλος: Κάντε κατσαρόλες και τηγάνια να λάμπουν, με ένα απλό υλικό που έχετε στη κουζίνα σας

Καμένα λίπη τέλος: Κάντε κατσαρόλες και τηγάνια να λάμπουν, με ένα απλό υλικό που έχετε στη κουζίνα σας